söndag 14 juni 2009

Kattbäddar

Ja sitter och kollar på nätet efter kattbäddar. Matte lovade ju mig en kattbädd när ja blivit kattererad.

Har hittat några som ja är sugen på:

image

Tycker om den här i läcker fuskpäls.

image 
Eller varför inte en hängmatta kanske? Misstänker att den kan vara svår att ta sig i och ur.

image

Den här heter Elegans… och den är ju ursnygg också!
Kitty like :)

image 
Tyckte den här bädden var söt…
Men fotografen hade verkligen kunnat välja en bättre modell! *ryser*

Alla bäddarna och många fler finns bl.a på Djurmaxi.se

4 kommentarer:

Sippo sa...

Verkligen mysiga bäddar. Fast du har rätt, dom kunde väl valt en bättre modell. *fnyser med*

Mayas äventyr sa...

Jag kan jama om att jag har en sån där med fläckar på, fast min är vit och brun. MYCKET skön, kan jag jama. Den brukar jag ha i min utebur. Du kan kolla in dom bliderna på min blogg så ser du den.
*pst* håller med om att modellen är urkass...*fnys*

Puma sa...

Matte har tänkt skaffa en sån här till mig http://www.djurmaxi.se/product_info.php?cPath=2_19&products_id=1658

Den tror jag är underbar att kurra ihop sig i, bara inte Sixten stjäl den.

Nea theCat sa...

Sippo: Alltså man kan ju få en mindre chock. Där står klart och tydligt KATTBÄDDAR och så har de dregelmonster som modeller.

Maya: Har kollat dina bilder och den ser verkligen skönt ut. Jag vet inte riktigt om ja skall satsa på en bädd eller en igloo.

Kattbädd med dregelmonster i. De e ju hemskt ju. Ingen hyfs har de.

Puma: Ja, tittade på den också. Verkar vara ett mellanting mellan bädd och igloo. Den ser mysig ut med sin pälskant. :)

Tass vänner!

 
template by suckmylolly.com