måndag 1 juni 2009

En dag i skogen…

Har varit med matte i skogen i dag. Hennes matt.. flåt mamma och pappa bor i skogen. Men pust, vad de var varmt! Ja orkade inte ens jaga flugor i värmen de var ju 27 grader ju. Vi har inga flugor i lägenheten men de fanns massor där i skogen… för att inte tala om alla kuliga myror. De är ju dödskul ju :D

Lite jobbigt var det. Hittade inte något bra ställe att sova på. När ja äntligen var så trött att ja kunde somna stående och la mig till rätta. Ja då packa matte ihop och vi skulle åka hem.

Ibland undrar jag om matte bara e konstig eller om hon gör sånt med vilje!

I morgon skall de också vara fint väder men sen skall de bli Oskar igen sa matte och han skulle ha kallare väder med sig.

Ja fattar inte detta, ja har fräst ut Oskar ju och trots de skall han komma tillbaka i alla fall. 

5 kommentarer:

Mayas äventyr sa...

Vet du vad - jag ska uppgradera min päls - jag fryyyyyyser - kan över huvudtaget inte tänka mej att det var varmt för ett par dagar sen.
Idag har det kommit ner en massa blött uppifrån igen brrr

Nea theCat sa...

Åh.. Vet vad du menar! De e kallt här också. Men nä ja vägrar att ta på pälsfluff 2.0 igen!

Sippo sa...

Jag har faktiskt nedgraderat min päls till anti-fluff 7.0 fast det blev en sån där betal-version eller vad det kallas. En som inte är riktigt färdig.

Nea theCat sa...

Sippo: Fick du beta versionen? Sånna brukar innehålla en del buggar.. hoppas den inte var för dyr i allafall. :)

Anonymous sa...

hvad jeg ledte efter, tak

 
template by suckmylolly.com