måndag 22 juni 2009

Hungrig ju..

Ja e på gång i kväll igen så de e tur att de e dags för katterering nu. Ja har löpt var 14 e dag nu och de e jobbigt! Matte har inte velat ge mig piller så ja har fått kämpa på. Men i morgon är de slut på de och de skall bli så skönt!

Matte har tagit bort min mat. Ja skall vara fastande så ja inte mår så hemskt illa i morgon. Men ja e hungrig ju. Har försökt övertala matte att ja bara skall äta lite, lite. Men de blev kalla tassen. Själv käka hon sallad med kyckling nyss och ja fick bara se på. Taskigt. Hon kunde väl i alla fall sympati fasta med mig och inte äta läckerheter som kyckling heller. Men inte då! Suck

Har jamat med matte  och hon lovar att hon skall hålla er upptassade om hur det går för mig  i morgon. Snart sängdags nu.

Ha de gott vänner.

Natti natti.

1 kommentarer:

Sippo sa...

Jag minns hur det var. *tassen över ansiktet* Det var inget kul alls. Men snart så är det ju över. Vi håller tassarna för dig.

 
template by suckmylolly.com