måndag 29 juni 2009

En annan katt?

Enligt matte är ja som en helt annan katt nu efter kattereringen. Ja undrar vilken katt ja e då. Men tydligen mena hon att ja blivit väldigt gosig de sista dagarna. Visst har ja humör när de gäller men vi har gosat jättemycket. Ovanligt mycket!

Matte undrar om de e kattererigen eller trattvånget som gjort mig till en annan katt. Ja tror de lite av båda. Men de e skönt att slippa de där konstiga som bubbla upp i kroppen på mig nästan var 14:e dag. De som gjorde att ja var tvungen att krypa i hop och visa upp bakdelen när någon sa något till mig. För att inte tala om att de helt plötsligt kom djupa och långdragna ljud från mig. Vet inte vad de var, de bara hände.

Men nu är det över och ja kan ägna mig åt att bara vara katt i fortsättningen.

Tass vänner!

5 kommentarer:

Sippo sa...

*fniss* Känner igen det där från min förra flickvän. Skönt att du slipper tänka på sånt nu. Att du blivit gosig visar ju bara att du mognat. Så tror jag.

Libra på blogspot sa...

Vilken tur att de där konstiga lätena försvunnit! Det var så jag lät förut, innan ungarna kom. Så nu hoppas jag att jag åxå slipper låta så mer.

Chinook ♥ Cherokee sa...

Grattis till ditt nya kissemiss-jag! Vi brukar FORTFARANDE låta konstigt ibland, trots att vi är kattererade!

Mayas äventyr sa...

Känner oxå igen det där med att bli en annan katt. Stallkatten Mizzan blev oxå supergosig när hon blivit kattererad. Min människa tycker till och med att hon är för gosig ibland.

Nea theCat sa...

Sippo: Ja visst e de skönt.

Tror du har rätt, ja har mognat och lärt mig uppskatta vikten av en mysig gosstund :)

Babsan: Vet du. Ja hörde av vettisen att de e tydligen de där lätena tydligen hänger i hop med ungar på nåt sätt. Konstigt.

Chin & Cher: Va? Låter killar konstigt också? Visste ja inte.

Maya: Jo, matte klagar lite då och då, säger att nu är det FÖR bra och flyttar på mig. Då väntar ja i två minuter innan ja lägger mig i hennes knä igen *fniss*

 
template by suckmylolly.com