tisdag 16 juni 2009

Ja är ingen vanlig bondkatt!

I bland när matte pratar om mig så säger hon att ja e en vanlig bondkatt! Ja blir ganska sur för ja e verkligen ingen VANLIG bondkatt! Ja e en ovanligt klok, söt och snäll katt!

Tycker att matte i fortsättningen skall beskriva mig så när hon talar med någon om mig. Hon skall säga –Nea är mycket ovanlig katt. Intelligent, vacker och vänlig!

Ja menar speciellt sista. Klart ja e en ovanligt snäll katt som står ut med min matte varje dag!

Tass alla mina ovanliga, kloka, vackra och snälla kattvänner!

4 kommentarer:

Sippo sa...

Du har så rätt så. Vi får se till att höja statusen lite.

Libra på blogspot sa...

Så klart att du är fantastisk och underbar på alla sätt och vis!!!
Vackra Nea!
*puss på nosen*

Nea theCat sa...

Sipp: Ja det tycker ja. Ja en ingen bondkatt, har faktiskt aldrig sett en bondgård. Så konstiga tvåbeningar är!

Babs: De e du med och ännu mer än så! Du e ju MAMMA också :)

Tass och nospussar till er!

Anonymous sa...

Ja, formentlig sa det er

 
template by suckmylolly.com