måndag 4 januari 2010

neathecat.se

Vad säger ni om det? Verkar väl fint. 02-07

5 kommentarer:

Mayas äventyr sa...

*suckar besviket*
Inga jamartarer - är besviken över allt flyttande som ni kompisar? håller på med. Jag tycker INTE om förändringar utan jag vill ha allt som vanligt.

Dui och Deco sa...

Vi tycker också det är bra om ni är kvar för det går inte att följa på samma sätt på nya bloggen. Men det är klart flyttar du så kommer vi att kolla. Tasskram

kattensippo sa...

Jag tycker det är lite häftigt måste jag jama. Enda nackdelen är som Dui & Deco säger, att det inte går att följa oss längre som här. Men jag kommer så klart att följa dig var du än jamar ifrån. *nosbuff*

Nea theCat sa...

Maya: Ja kan ha kvar blogspot bloggen men publicera den på min egen domän. Då fungerar allt som vanligt men förutom att adressen hit blir neathecat.se :) De låter väl fint?

Dui & Deco: Ja kommer att kolla allt noga innan ja gör några stora förändringar, lovar!

Sippo: Ja har beställt domänen och hotell hos one nu. :) De e spännande. Matte håller på att skapa en webbsida förutom bloggen nu och hon säger att det var evigheter sen hon skådade. Nä.. kodade skulle de va.

Annmi sa...

Tass Tass från Oss!!!!

 
template by suckmylolly.com