onsdag 13 januari 2010

Matte är sjuk!

Stackars matte, hosta, huvudvärk, nästäppa och trött.

5 kommentarer:

Anonymous sa...

En kattentar kan väl inte JAG lämna???
Jag har ju inte lärt mig kattiska/jamiska.
Trots detta kan jag skicka snälla små hundslick (min tunga är inte så sträv...), några vift på svansen och ett uppmuntrande litet voffande: Krya på dig Neamatte!

Vänliga tassar, Trasselvovven!

Dui och Deco sa...

Nu får du ta hand om matte! Ligga nära och vara varm, spinna och buffa lite. Skickar lite uppmuntringsbuffar från oss.Tasskram

Katten Gustav sa...

Skickar uppmuntrande nosbuffar till din matte, och hoppas att hon snart orkar hjälpa dig med tassningen här!

Mayas äventyr sa...

Nej men oj, då får du göra lite spinnhealing och tassmassage.
Hälsa din tvåbening och ge henne några nosbuffar ifrån mej att hon kryar på sej snart igen

Nea theCat sa...

Trassla: Då får du väl lämna en vovventar :D

Matte tackar så mycket sa hon att ja skulle jama!

Dui & Deco: Spinn & kurr terapi är på G. Tror vi katter är bättre än antibiotikatt när de gäller sjukisar :)

Gustav: Matte tacka så mycket och sa att hon skall göra sitt bästa.

Maya: Tack! Skall testa lite försiktigt med tassmassage.

Tass vänner!

 
template by suckmylolly.com