lördag 16 januari 2010

Jag har inte glömt!

Jag har fortfarande inte glömt så många Dentabits ja fick innan! E fortfarande ledsen över de få bitarna per dag ja numera får. Så varje gång matte närmar sig köket springer ja in före henne och ser förväntansfull ut. Kanske tänker hon ge mig en extra bit i dag. Men oftast så skall hon bara laga kaffe eller något annat fånigt. Hon bryr sig inte alls om mina bedjande ögon *sniff*

Exif_JPEG_PICTURE                                              Så här får jag sitta och snegla upp på skåpet med alla läckerbitarna och minnas den gamla GODA tiden.

Suckjam!

4 kommentarer:

Mayas äventyr sa...

Va, det va det fräckaste! Hur kan din människa motstå dina bedjande ögon. Och hur vore det om du tar saken i egen tass och hämtar Dentabitsen själv..

Imma sa...

Vi har haft en omröstning här hemma och beslutat att skicka dig en ask Dentabits. Mejla oss adressen, bara! Adressen är srcarina@telia.com

Tröstartassar från klosterkatterna.

Nea theCat sa...

Maya: De värsta e nämligen att hon påstår att det är för MITT eget bästa? Hur i hela jamlunda går det i hop undrar ja! De bästa för mig hade väl varit fri tillgång till bitarna!!

Imma: Tack vad ni är söta! Men ja tycker ni skall behålla den asken själva! För de e tydligen så att de inte är Dentabits brist i huset här. Problemet är min matte som fått för sig att ja börjar bli rund som hon uttrycker de. Hon fäller så dumma kommentarer som att hon tycker att ja börjar bli mer rund än avlång.

Men tack skall ni ha. Nospussar!

kattensippo sa...

Din arme stackare. Jag lider verkligen med dig. Hur kan en människa stå emot en katts bedjande ögon? *tröstbuffar*

 
template by suckmylolly.com