tisdag 12 januari 2010

Dags att jama allvar!

Det händer att ja får lite hintar om att ja inte länkar till någon eller inte kattenterar så ofta som ja kanske borde. Ja ber så hemskt mycket om ursäkt, de e verkligen inte min mening!

När det kommer till länkarna så har ja nog tappat några när ja bytte till jultemat på bloggen och sen bytte tillbaka. Eller så har de kanske av någon anledning inte klickat hos mig att länken saknas på min blogg. Jama till om din länk saknas så sätter ja dit den. Ja vill ju ha länkarna på min blogg. Gillar katter som bloggar ju!

När de kommer till kommentarerna så vet ja inte riktigt varför ja inte kommenterar så ofta hos vissa. Man har sina vanor. Sen e de e väl lite så att ja läser men inte kommer på något att jama i kattentaren bara. Ja menar inget illa. De bara blir så av någon anledning. Ja kan visst förstå att man blir ledsen om man inte får några kattentarer, men tro mig att de inte är något personligt mot enskilda katter!

Så ligger de till. Skall försöka bättre på att jama kattentarer, men samtidigt känns de som att de låser sig om jag försöker pressa mig till att kattentera när ja inte vet vad ja skall jama.

5 kommentarer:

kattensippo sa...

Jag förstår precis vad du menar. När man blir pressad att kattentera så blir det bara blaha av allt istället. Nä, jama som du vill och när du vill. *nosbuff*

Anonymous sa...

Håller med Sippo!
Det är väl inte tvång på att tassa in över allt jämt?
Då tappar man ju inspirationen...

Glada svansvift,
Trasslavovven

Anonymous sa...

Hrmmm. Här blidde det ett särskrivningsfel...DET tycker vi inte om...ÖVERALLT ska det vara, förstås...

Petiga Trasslamatten

Katten Gustav sa...

Håller med både Sippo och Anomym, det går inte att kattentera till alla, i alla fall hinner inte jag det. Jama så mycket som du mår bra av!

Nea theCat sa...

Sippo: Jo så är det. Många gånger läser ja men har inget att tilljama så att säga. Men ja tycker ju inte sämre om den bloggen för det!

*buffar* tillbaka.

Trassla: Nej så klart inte. Ja besöker ofta bloggar, i bland lite oregelbundet dock. Ja bloggar ju också lite oregelbundet. I bland har ja inget att jama i bloggen och då gör jag inte de.

De gör inget om du skriver fel, ja brukar förstå i alla fall. Själv ha ja nog lite dyslexi light :D bokstäverna har en förmåga att flytta på sig då och då. Själv skyller ja på att tangentbord inte är utformade för tassar!

Nosbuff

Gustav: Nej så är det. Det innebär inte att man inte tycker om bloggarna. Bara att tiden och fantasin tryter i bland.

Tass!

 
template by suckmylolly.com