lördag 10 oktober 2009

Magiska knappen

Ja har en magisk knapp mitt i pannan.

Exif_JPEG_PICTURE

Matte har kommit på att om hon med ett lätt finger stryker över den där magiska knappen några gånger så blir ja så lugn och håller på att somna nästan bums.

Egentligen är det ju hemliga mamma knappen hon upptäckt. Min mamma hade ju några busungar att hålla reda på. Så när hon behövde lugn och ro så tog hon och slickade oss på pannan för att vi skulle bli sömniga och sova en stund.

Ni kan ju säga till era hussar och mattar att prova om era magiska knappar fungerar än.

Tass!

9 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Det måste vi jama til matte och husse om. Tasskram

Sippo sa...

Kan knappen sitta på andra ställen? Jag tror min sitter precis vid örongången. Så fort husse börjar stryka mig där, så vill jag bara lägga mig ner och sova. Ibland somnar jag nästan stående. *generad*

Annmi sa...

Mjaaa & de e ju sååå Skönt ♥...
Vår matte kallar de för Mjaaussage :)

Jam & Kram från Oss!!!

Nea theCat sa...

Dui & Deco: Ja kolla om de kan hitta er knapp.

Sippo: Fullt möjligt att varje katt har sin knapp på individuella ställen. Så ja tror säkert din kan sitta vid örat.

Annmi: Visst e de skönt. Precis som Sippo säger så håller man på att somna stående. E så mysigt.

kattliv sa...

japp visst funkar knappen!

Mayas äventyr sa...

Ska genast jama till min tvåbening att testa den där knappen på Trazzel...

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Jamar om det till matte nu, hon kör en test på en gång!...hm...gäsp...troooooor det funk....................z Z Z Z Z Z Z Zzzzzzz

Katten Gustav sa...

Min knapp är nog litet utsliten tror jag, för jag somnar inte. *suckjam* Men jag tycker ändå att det är jätteskönt att bli kliad där. Och så har jag nog en miniknapp under hakan...Tassen!

Nea theCat sa...

Kattliv: Visst gör den :)

Maya: Annars kan du ta och tvätta Trazzel på knappen när hon e jobbig så skall du se att hon blir lugn och fin.

Fjutten: Haha.. zzzov zzzzå gott :)

Gustav: Jo, du e ju en lite.. ähum... äldre herre så de kan hända knappen blivit utsliten under tidens gång.

 
template by suckmylolly.com