söndag 4 oktober 2009

Hallå väderkatten..

Får ja bara fråga vad väderkatten sysslar med egentligen?

Det har skramlat och låtit så konstigt ute de senaste dygnet. Ja jamade till mig en stund med en fönsterspringa öppet så ja kunde ta reda på vad det var som pågick utanför vårt fönster. Men oj vad de blåste, det var nästan så att ja lyfte och for in i väggen. Pälsen låg klistrad kroppen på mig och de gick nästan inte att andas.

Vet inte om detta är bättre än otäcktvitt. Får be Gustav hitta på en antistormdans också nu när han är ändå är i gång!

funny-pictures-cat-protects-you-from-drafts

5 kommentarer:

Sippo sa...

Det låter som vädret här. Dumma vindar. *fnyser* Bra idé att be Gustav om en antistorm-dans också. Han kommer få fullt upp med att uppfinna och vi kommer få dansa morrhår och svansar av oss.
*nosbuff*

Dui och Deco sa...

Och detta blöta som kommer ner! Brr, riktig sovardag idag! Tasskram

Annmi sa...

Mjauuuarn's mycke bättre att vara inne då Jam & Kram ♥...

Katten Gustav sa...

Hallåjam! Har du märkt att jag testat min nya antistormdans? Funkade här i alla fall, men jag är litet osäker på hur långt dansvågorna går? Måste prova nån mer gång innan jag vågar marknadsföra min nya uppfinning. Tass!

Nea theCat sa...

Sippo: Verkar som han har jobbat bra. De blåser bra än men mindre. :)

Dui & Deco: Vi har haft fint och sol i dag. Jäätte skönt faktiskt!

Annmi: Absolut :)

Gustav: Tror du behöver finslipa lite. Det blåser friskt än, men du är på riktigt god väg. Tack för allt jobb du lägger ner. Nospuss!

Tassen vänner!

 
template by suckmylolly.com