fredag 30 oktober 2009

I can haz cheezburger.com

image 
Tystnad tack 
Får meddelande från hemplaneten

Ja hittade var man kan tassa ner sina egna bildtexter hos Lolcats. Så ja gjorde min första hos I can haz cheezburger.com.

Va tycker ni?

Uppkatterat:
Ja gjorde en till:

image
Och JAG sa
Säg det till tassen!
 
http://cheezburger.com/view.aspx?ciid=5649695

image
Älskling hör på mig
Detta är INTE vad det ser ut som…

Alla mina lolcats kommer att finnas här: http://images.cheezburger.com/pictures-by-NeatheCat/lolz

5 kommentarer:

Sippo sa...

Du är en kändis ju. Jag känner en kändis! *Svansdansar*

gammelmatte Gittan sa...

Men Nea.... Ojsan, trodde inte att katter gjorde sån't - men ja, varför inte?

Wikki Bloggkatten sa...

Oj det blev för mycket av den där bålen med KronGrädde, jag kan ju inte vstava rätt? Urschäkta??!
TassKram Wikki

Wikki Bloggkatten sa...

Väldigt snygga krestioner, Nea, du är tasshändig!
Du kommer väl med på min bloggHalloweenfest? Ta med kompisarna!
TasKram Wikki

Nea theCat sa...

Sippo: Alla kan göra sina egna hos Cheezburger.com. Finns massor av bilder bara att lägga till kuliga texter på :)

Gittan: Klart vi katter kan allt ju!

Wikki: Tack! Klart ja kommer håller på att fixa till kostymen ju.

Ses snart.
Tass!

 
template by suckmylolly.com