lördag 31 oktober 2009

Halloweenfest hos Wikki

Ja håller på att göra mig klar till Wikkis Halloweenfest.

Exif_JPEG_PICTURE
Tvätta, tvätta, gnugga gnugga.

Man måste givetvis vara alldeles nytvättad när man skall gå på fest.

Är lite osäker på vilken kostym ja skall ha på mig.
Skall ja gå som Hello Kitty kanske?

cat_in_hello_kitty_pet_costume

Eller skall ja istället  ha en vacker nosmask på mig?

cat-halloween-costumes_02

Hmmm.. blir svårt. Tror nog ja väljer Hello Kitty, kul att gå som vit katt för en gångs skull.

7 kommentarer:

Sippo sa...

Jag kommer i min frack så klart. Snuffe jamar att han ska klä ut sig till en förvirrad kattunge. Det blir nog inga problem med det..

Dui och Deco sa...

Nea du är jättefin oavsett vilken kostym du väljer! tasskram

kattliv sa...

kittykostymen röstar jag på!

Annmi sa...

Mjauuar mé Kattliv ♥....Jam & Kram från Oss!!!

Wikki Bloggkatten sa...

Tack för en härlig festkväll!
TassKramar Wikki och Nova

Miss Lovlie sa...

Hello Kitty masken var jättesöt :D

Nea theCat sa...

Ja som ni alla vet så blev det Hello Kitty kostymen.

Tack alla för en underbar kväll. Hoppas ni hade lika trevligt som ja!

Tass

 
template by suckmylolly.com