torsdag 15 oktober 2009

Intervju..

Exif_JPEG_PICTURE

Matte: Hej Nea. Det där såg ju ganska så dramatiskt ut, kan du berätta vad som hände.

Nea: Ja, alltså de e väl inte så mycket att jama om egentligen.

Matte: Men du kan väl berätta.

Nea: Ja okay. Det var så att det låg en plastpåse på bordet som såg väldigt intressant ut. Ja gillar ju plastpåsar så ja bestämde mig för att ta en närmare titt in i den och fastnade.

Matte: Sen trillade du ner också va.

Nea: Alltså ja fick panik när ja inte kunde komma ur påsen och så föll hela paketet med mig i ner på golvet. I fallet drogs visst en stol med.

Matte: Du skrämde ju livet ur mig.

Nea: *Fnissar* Ja du kom snabbt till undsättning i alla fall. :)

Matte: Sen skulle jag vilja fråga om de där ljuslyktssetet med änglar på. Kan du berätta vad som hänt med dem.

Nea: Nej, ja vet verkligen inte vad som hänt där.

Matte: Men de låg ju i bitar på golvet och du var ensam hemma.

Nea: Ja har inga kommentarer att jama om det.

Då får jag tacka dig för intervjun och önska en trevlig fortsättning på dagen.

Nea: Desamma, desamma.

5 kommentarer:

Annmi sa...

*Mjauuhihii*...Bra mjauintervju ♥..
Jam & Kram från Oss!!!

Sippo sa...

Mjaousan vilken bra intervju. Tur att det slutade lyckligt för alla inblandade. Fast vad menas med att fråga dig så fort något går sönder??

Dui och Deco sa...

Vet inte matte att det är husmusen som tar sönder saker? Han är rackarns snabb också annars hade du ju fått tag i honom för länge sen. Tasskram

Katten Gustav sa...

Fy vad otäckt att ramla ner på golvet i en plastpåse, stackars dig. Den där frågan förstår jag inte alls. Hur skulle du kunna veta något vad som hänt änglarna? Du var ju inte ens där när det hände?

Nea theCat sa...

Annmi: Tack. Lite ovant att bli intervjuad men de gick bra tycker ja.

Sippo: Ja det var några panik sekunder men det ordnade sig.

Undrar också varför jag skulle skulle veta något varför saker går sönder här. Fnyser.

Dui & Deco: Nä matte tror jämt att de e jag som är skyldig. Men hon har aldrig sett mig göra något så ja förstår inte hur hon kan anklaga MIG. Givetvis måste vara husmusen! Vem annars?

Gustav: Det var lite obehagligt. Men ja landar alltid på tassarna - med eller utan påse!

Förstår inte heller vad det skulle vara bra för. Precis, ja vet ju inte vad som hände. Blev lika förvånad som matte när ja fick se röran.

Tass vänner! Skönt att NI tror mig trots att matte inte gör de!

 
template by suckmylolly.com