måndag 26 oktober 2009

E de min födelsedag eller?

Nu undrar ja verkligen. Visst var de i Maj ja fyller år. Så varför har ja har fått nya grejer igen? Ja klagar inte, men ja undrar vad som tagit åt matte.

Föst fick ja den omtalade Kungliga Kaninen för kattererade katter! Matte var klok nog att köpa en liten förpackning på 400g så ja får provsmaka innan hon drar hems säckavis. Gillar ja inte de har hon lovat att vi skall testa annan nyttig mat.

sterilised_37

Den andra saken är den här: nmzwc7 

En rosa mus. Titta så liten och nätt den e. Perfekt för mina små tassar ju.

Ja e glad i da :)

8 kommentarer:

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Fniss :) den Kungliga Kaninen...den har vi och den är goood! Vilken fin mus, finns den i ljusblått? Inte för att JAG inte gillar rosa, men ljusblått är mattes favvofärg!

Nea theCat sa...

Där fanns många färger men ingen blå :( http://www.sweex.com/bunchoffruits

Matte tycker den är i minsta laget för hennes björnramar till händer. Hon köper nog en större till sig själv och använder min rosa i nödfall. :)

Tass

kattliv sa...

hej.kungliga kaninen*fniss*
nej bätre då med nedförsbacke som jag äter *hill`s*

Annmi sa...

*mjauuhihii*..Skulle jama ***Grattis** dårå,men..
Rosa Mus..Waoooo,den va' Coool ♥..Jam & Kram!!

Sixten sa...

sån där kunglig kanin har jag också fått, den som är för oss lite äldre har jag. Den är mkt smaskigare än Hills iallafall för den ratar jag. Hoppas du gillar din. Tasskram/Sixten

Katten Gustav sa...

Kungliga Kaninen, vad flott det låter. Och för KATTERERADE KATTER?? Det måste vara extra fint!
Det där med låtsasmöss är inte riktigt min grej. Bara dom som springer där ute, dom gillar jag skarpt. Men den där rosa är kanske NÄSTAN levande? Tass!

Mayas äventyr sa...

Jag får oxå den kungliga kaninen i mina matskålar. Fast jag ska fortfarande äta kattungemat eftersom jag är så liten säjer stickfarbror. Sen måste jag äta nån tandstensmat Oralnånting heter den och sen en påse med nåt som heter hairboll och den gör så att alla kittlande päls jag har svalt ner kommer upp i hårbollar på min människas golv

Nea theCat sa...

Tack vänner för kommentarerna. Matte sa att om ja inte gillade den kungliga kaninen så skulle vi prova Backen. Hills hette de kanske.

Funderar på att låtsa att ja inte gillar kaninen så ja får prova Backen, den kan vara godare. :D

 
template by suckmylolly.com