fredag 26 september 2008

Förerdar min egen lilla mysiga ljumma bloggvärld.

Jag blir lite rädd när jag besöker andra bloggar. Känner att jag inte vill dras in i människors hänsynslöshet och självupphöjande. Vill inte besöka de bloggarna som är något slags propaganda maskineri. Vet så väl vad som händer om du inte rövkysser vissa speciellt utvalda. Vet tyvärr allt för väl vad som händer om man dumt nog själv vill välja vilka man vill ha att göra med på nätet. Hur människor som inte tål att inte älskas av alla kan ställa till för helvete om man tar avstånd från dem.

Så jag håller mig till min egen lilla mysiga bloggvärld, där jag ganska väl känner mina trogna läsare. Kommenterar själv helst inte utanför min bloggkrets, man vet ju inte vilka monster med huggtänder som döljer sig bakom orden.

Så min blogg är mina egna tankar om nyheter och saker som händer i livet, uppblandat med händelser ur livet med en 5 månaders kattunge. Min blogg, mina regler. Ingen propaganda, elakheter eller så tillåts. Här är det min bomullsvärld som gäller!

2 kommentarer:

Gubben sa...

Håller med dig fullständigt!
Det är väl det bloggandet går ut på attman skriver om det man vill, sen är det varsegod att läsa om vill.
Trevlig blogg du har!
Ha en bra fredag!

Nea sa...

Tack gubben! Vad gulligt det blev nu :)

Har svarat mer hos dig.

 
template by suckmylolly.com