fredag 16 januari 2009

Nea ville inte blogga i dag

Så jag skickar en hälsning från henne.

 

Hon har det jobbigt nu, stumpan. Hennes löpning har verkligen blommat ut. Hon skriker inte så mycket men kurrar och pratar massor. Har absolut inget intresse för något annat än vad hennes biologiska funktioner säger åt henne. Det är verkligen oerhört starka krafter som är i drift - det både syns och hörs. Med min andra katt upplevde jag aldrig att det var så här starkt, så det har faktiskt varit en överraskning för mig att se henne så här. Så för hennes skull har jag bestämt mig för att hon skall få gå på p-piller fram till kastreringen. Hon lider verkligen av att ha det så här.

 

Hon är så kelen nu, är praktiskt taget klistrad på mig. Jag gör mitt bästa för att inte röra hennes bakdel för då verkar det bli minst 10 gånger värre. Men hon är så tätt in på mig hela tiden och jag känner mig som en skurk när jag råkar förvärra situationen.

4 kommentarer:

Sippo sa...

Åh men staaackars liten. Jag minns när jag och min flickvän hade vår första period. Husse påstår att han fick 14 timmars sömn på 10 dagar. Kan nog stämma, för det var ett väldans kuttrande och ylande på den lilla fröken. Sen gjorde vi något mer, men det har jag visst glömt och tappat intresset för.. Hm.
Ge min kattkompis en kram från mig.
-Sippo

Naken sa...

Jaha... Det låter ungefär som med Nude. han tjatar och tjatar. Tur att inte han bloggar för då skulle han försöka övertala henne om att få komma förbi ;)

Tass/ Naken

Babsans liv och leverne sa...

Babsan här som tassar in för att kolla läget. Måste ju återgälda besöket. Det gäller för oss bloggkatter att hålla ihop. *puss på nosen* Nea!

Nea sa...

Tack Sippo: Hon har det lite lättare nu, det värsta är över.

Naken: Det var ju hemskt vad många tjejer Nude ska ha plötsligt. Misstänker dock att Nea inte skulle vara så svår att flörta med för tillfället :D

Babsan. Nea skickar massor med nospussar och tassar tillbaka.

Neas Matte

 
template by suckmylolly.com