onsdag 23 september 2009

Tror jag rymmer till Kurristan!

Matte är sjuk. Hon kom hem innan lunch i dag. Dödsont i halsen och dödsförkyld enligt henne själv.

Nu tjatas det i ett här hemma: –Nea jag har så ont i halsen. Nea kom och gosa med din dödssjuka matte. Nea hämta en näsduk. Nea jag behöver spinnterapi och kurrhealing… *suck*

Har mest lust att rymma långt bort till Kurristan!

Men en bra sak med detta är att hon ofta öppnar skåpet med alla mediciner, halstabletter och nässprayer. Det är ju av en händelse där hon förvarar mina godisar också.

vantar_thumb[3] 
Yesss!

5 kommentarer:

Puma sa...

Lite jobigt det där när Matte tjatar om kurr terapi och tröst hela tiden. Men hoppas du får lite kompensation med Dentabits som är så gott. Önskar Matte var hemma så jag kunde få några också. Tass/Puma

Sippo sa...

Det måste ju bli ett par extrabitar Dentabits. Passa dig bara så matte inte tar fel och ger dig äcklig medicin.

Annmi sa...

Mjauuarn's de kan inte vara lätt ;)
Men...Du vet väl att du oxå kan mjaua lite ynkligare än vanligt...Då släpper människornas tjat oftast :)

Jam Kram & NosePûssar ♥ från Oss!!!

Dui och Deco sa...

Ligg kvar och spinn tills matte somnat, då kan du smita obemärkt.
Eftersom det har en lugnande effekt med spinnandet så brukar det gå ganska fort!
Tasskram

Nea theCat sa...

Puma: Ja skall genast kräva kompensation i form av Dentabits! Känner på mig att de blir hårda förhandlingar.

Sippo: Tycker jag också! MÅNGA Dentabits extra tycker jag!

Har sniffat noga på mattes medicin och de där får hon aldrig i mig.

Annmi: Jo, men ja tänkte på hur matte skötte mig när ja var nyopererad. Så ja tänkte ja skall försöka stå ut med lite tjat.

Dui & Deco: Provade igår och du har helt rätt. Hon somna kanonfort. Så kunde ja ha lite tid för mig själv. De enda tråkiga är att matte inte vill leka något just nu. Men ja leker själv ja. :)

Tass vänner! Vad ni är goa som förstår precis hur de e.

Nosgos och tasskramar till er alla.

 
template by suckmylolly.com