söndag 29 mars 2009

Min släkt

Ja har ju kusiner också. Lillan & Oscar heter de. De är reeenraaaasiga norska skogskatter. Kan faktiskt vara ganska så malliga och odrägliga över sina fiiiiina anor. *fnys*

oscar_lillan
Lillan & Oscar
Sen har vi ett dregelmonster i släkten. Ett reeenraaasigt rottweilermonster e de me. Han e faktiskt inte alls så mallig över sin stamtavla som skogisarna är.Ganska skönt om ja så får jama.
rottisen Ramses
Tittar man noga på hans nos så ser man ett litet minne från mina vassa klor. *fnissar elakt*

6 kommentarer:

Sippo sa...

Det är därför skällisen inte är så mallig. Han vet att du har högre rang och sånt. Värre med dina kusiner. Jag rekommenderar att du tjongar till dom med ett par grytlock. Annars kan du slita sönder din människas kläder och peka ut kusinerna som skyldig.

Nea sa...

Japp: Skällisen har ja satt på plats en gång för alla. Fniss. :)

Kusarna är lite värre ja. De jamar inte så mycket men de e väldigt mycket nosen högt i luften.

Babsan sa...

Syns på långa vägar att det där är såna där mallkatter! Men jag måste ju jama att du är mycket finare än dom Nea! Bra att du visat skällisen vem som bestämmer! Jag litar inte på såna där skällisar.
Stå på dig mot mallisarna kompis!

Liillan sa...

Och mina katter...

Liillan sa...

Naw, min vovve!

Nea sa...

Babs: Ja de e ju en del nosar i luften.

Skällisen är så ivrig på aaallt! Kan inte ta de lugnt i två sekunder ens. Förstår att du inte litar på dem. Man vet ju aldrig vad de tänker at sig till.

High tass Babs :)

Liillan: Visst tar mattes nya blixtmaskin fina bilder va :D
Nosbuff från mig och matte.

 
template by suckmylolly.com