onsdag 25 mars 2009

Du och jag, Buddha

buddha

Inte ens här uppe med Buddha får ja va i fred från blixtmaskinen. Milde tid vad det har blixtrats här hemma. Givetvis är jag favorit modellen. Jag ser stjärnor och prickar för jämt numer på grund av allt blixtrande.

Nu har blixtmatte t.o.m lagt upp en bild blogg här: http://mina-egna-bilder.blogspot.com

Nu vankas de snart våfflor här hemma. MUMS. Nja inte våfflorna och inte grädden, men SYLTEN. Matte tycker ja är en knäpp katt för ja gillar inte grädde men saker som sylt och aprikoskräm går bra.

4 kommentarer:

Sippo sa...

Jag vet hur det känns kompis. Inte ens inne i garderoben bakom husses strumpor, är man säker. Jag har inte testat grädde, så jag kan inte jama nåt om det. Men sylt låter faktiskt inget vidare...

Nea sa...

De e gör gott ju :D Speciellt aprikoskräm är super gott.

Har du hittat något blixtsäkert område än Sippo?

Sippo sa...

Njäää, det verkar vara en omöjlig uppgift. Fast jag har en teori. Om jag lägger mig där det är som stökigast, då vågar inte husse fota mig för då syns stöket. Då skäms husse. Bra va?!

Nea sa...

Sippo: Ja de var en bra ide. Tror ja skall gömma mig i mattes tvätthögar de e hon lite känslig om. :)

 
template by suckmylolly.com