fredag 14 augusti 2009

Uppdraget utfört!

Som säkerhetskatt här hemma har ja som uppgift att kolla alla utrymmen och saker som kan utgöra en risk för matte.Ja tar mitt uppdrag på stort allvar, och de kan vara krävande ibland speciellt när många nya saker dyker upp samtidigt.

Nyligen var matte på ett ställe som heter IKEA. Ja tänkte att där finns många saker för katter där. K:et måste ju stå för KATT. Men tror ni matte hade med sig en enda liten sak åt mig? Nej! *fnyser*

Nåja trots att hon bara handlat åt sig själv så slutförde jag mitt säkerhetsuppdrag med alla saker hon hade med sig hem.

Här jamar ja till matte att de är OK att använda tvättkorgen nu!

OK matteOK tvättkorgen är undersökt och inga säkerhetsrisker är funna!

Har funderat på att jama till Sippo om att han borde ge kurser i Säkerhetstassande. Han är ju oerhört erfaren på det området!

5 kommentarer:

Sippo sa...

Mjaou! Vilket mod att kolla in tvättkorgen! Jag hoppas att du kom upp ur den också, det kan vara lite knepigt ibland.
Ska fundera på en tassbok för säkerhetskatter.

Nea theCat sa...

Ähum.. matte fick faktiskt hjälpa mig upp ur den. Lite pinsamt var det..

Tycker absolut att du borde ge ut en tasshandbok. Kan komma många katter till nytta! Ja skulle köpa den på studs!

Tass!

Wikki sa...

Om ni behöver fler medarbetare är det bara att jama till!
TassKram Wikki

Wikki sa...

Om ni behöver fler medarbetare så kan jag ställa upp!
NosPuss Wikki

Nea theCat sa...

Behöver alltid medarbetare! Säkerhetskatt yrket söker alltid nya medarbetare :D

 
template by suckmylolly.com