torsdag 13 augusti 2009

Kvällsrutiner

Kvällsrutiner är viktiga.

Först måste man äta sin kvällsmat. En lagom portion Sheba Delikatess t.ex. Matte nöjer sig med lite yoghurt och flingor.

kvallsmat 
Aldrig bra att lägga sig hungrig!

Senare är det dags att ta kvällsmedicinen.

vantar

Bli klar någon gång då matte!!

mattes 
Mattes medicin

min 
Min medicin!

Ja tar alltid min medicin utan att klaga!

medicin 
Tugga, tugga, smaska, smaska

Matte hävdar att det inte alls är medicin ja tar utan godis. Men mina Dentabits är faktiskt medicin som är bra för mina tänder. Ja kan väl inte hjälpa att de är så goda!

5 kommentarer:

Sippo sa...

Vilka mysiga rutiner ni verkar ha. Såg ju riktigt smaskigt ut det där.

Puma sa...

Sixten och jag får också sån där medicin kallade dentabits. Ibland får bara jag det för Sixten visar sig inte så ofta på kvällarna.

De är verkligen mums mums.

Tass/Puma

Nea theCat sa...

Sippo: Ja är mycket noga med att upprätthålla våra kvällsrutiner :)

*slickar mig om munnen*

Puma: Va missar Sixten sin kvällsmedicin? Inte bra ju.. Men då får du kanske dubbel dos *fniss*

High tass!

Katten Gustav sa...

Ska GENAST tassa till matte och begära medicin, jag med. Verkar MYCKET godare en den där avmaskningsmedicinen hon tvingat på mig! Tassen!

Nea theCat sa...

Gustav: Tycker jag du skall göra. Medcin SKALL vara god. Har för mig det står i kattlagen :D

 
template by suckmylolly.com