lördag 22 augusti 2009

Fnys…

Matte borde lägga i från sig den där blixtmackapären nu tycker ja. Lägenheten behöver städas och tvättstugetid bokas men hon är “ute och fotograferar” som om hon tror hon e värsta proffset.

Jo mat får jag men ja måste påpeka att matskålen är tom. Lådan fixar hon också men BARA två gånger om dagen!!! Det är nästan på katt-astrof. Lekstunder blir det också och kelstunder mellan blixtmojängspauserna.

Jag är fortfarande fotomodell nr 1. Nu har hon börjat med att instruera mig också. “-Nea lägg huvudet lite på sned. –Titta in i kameran, –Se drömmande ut, tänk på Dentabits och mynta.”

6 kommentarer:

Katarina (bjooti) sa...

Åh vilken söt header du har!

Sippo sa...

Låter som när min husse fick sin måbiltelefån. Han sprang runt och blixtrade i flera dagar innan han lugnade sig. Sen blev jag också tvungen att posera. *mutter*

Nea theCat sa...

Bjooti: Tack :D

Sippo: Finns de inte någon paragraf i kattbalken om posering? Borde de göra.

Tass

Sippo sa...

Öhm, borde kanske tassa in en där. Du borde ju få ersättning i alla fall.

Maya sa...

Jag tycker att du ska börja med att begära gage eller vad det nu heter. Man får pengar för att vara med på foto och när man blir ännu mera känd kan man ta ännu mera betalt i gage, tror jag. Du som är så känd här på bloggen borde nog få rätt mycket gage, till och med vitfisk kanske?

Nea theCat sa...

Maya: Ja har krävt gage nu men får inget gehör alls! Hon fotar och fotar i allafall! De är som att leva med en kattarazzi :(

 
template by suckmylolly.com