onsdag 17 mars 2010

Skinkinlindade Dentabits?

Matte bjöd på skinka i kväll. Som den ladykatt jag är smakade jag lite och tackade sen artigt nej när ja tyckte de räckte. Sen tänkte jag att matte glömt min Dentabitsranson i kväll så jag tittade lite menande åt skåpet där de förvaras och vågade mig på ett litet jam. Då sa matte något ovanligt smart! Hon sa att skinkinlindade Dentabits skulle väl passa en katt som mig. Ja funderade en stund och sen tänkte ja att det var ju en kanonbra ide!

Exif_JPEG_PICTURE                                              Det vill jag testa en dag! Hon har sina ljusa idéer i bland min matte.

3 kommentarer:

kattensippo sa...

Det låter som en spännande rätt att smaka. Du måste ju meddela oss andra om hur det smakade.

Nea theCat sa...

Skall utföra en smakologisk undersökning och noga väga för och nackdelar. :)

Tass Sippo!

Findus, Isak och Rasmus sa...

Låter som en spännande smakkombination. Vi ska jama åt matte att griljera julskinkan med Dentabits. Måste vara mycket läckrare än med ströbröd. *slickar nosen* Kurr och burr.

 
template by suckmylolly.com