torsdag 2 april 2009

Såja

Alltså ja trodde att det bara var den 1 april man fick luras. Matte skrämde ju slag på mig i kväll. När ja öppna min blogg hade den blivit rosa. Inte någon snygg rosa som Naken har heller utan något sliskigt med rosa blommor och hemsk färg. Ja jamade ut henne med en gång men då satt hon givetvis och såg på teve och ville inte bli störd.

Hon sa att hon mena väl och att hon trodde ja skulle tycka om den. Men en sak är säker, ja skall byta lösenord nu på bloggen, hon får INTE göra om de här! Har ju knappt hämtat mig från chocken! Jag gillar ju mitt vattentema med den lilla retsamma guldfisken som simmar omkring.

8 kommentarer:

Sippo sa...

Vilken tur att du fick tillbaka ditt gamla tema. Det måste betyda att din matte lyssnar på dig.

Nea sa...

Jajamensan. Här ser du en som fått pli på sin matte :D

Maya sa...

så bra att din matte lyssnade på dej i alla fall! Det är ju det mattar är till för - lyssna på oss katter så att jama

Rufus sa...

Hej, Nea!

Om du inte blir lessen på mej för att ja måste va avelshane en gång först, så vill ja järna bli din pojkvän! Du e jättesöt å de spelar ingen roll att du inte e låckig... ja gillar dej endå!

Tass från Rufus, novis klosterkatt.

Babsan sa...

Ändra på din blogg!!! Vad oförskämt!!! Tur att du har pli på din matte så hon ändrade tillbaka.
När dom börjar trotsa så där, människorna, måste man vara extra sträng ett tag.

Nea sa...

Maya: Prexis :) De e de mattar e till för!

Rufus: Jo ja vet ju att du skall bli pappa till små korvar snart. Men Rufus, då får du lova att inte bli kär i henne som skall bli mamma då! Ska försöka att inte vara svartsjuk. Nosgos till dig sötis.

Babs: Jo, ja får hålla matte kort ett tag nu så ja får se att hon skärper till sig.

Tass kompisar!

Naken sa...

Ja du måste byta lösenord snabbt. Jag skulle aldrig våga låta H&M gå in och greja på min blogg. Då kan den ju bli hur ful som helst. Jag tror dock att problemet ligger i att människor inte kan se skillnad på färger. Din matte trodde nog att hon laggt in en fin bå färg och så var den fult rosa. Det är konstigt med det där med människor och färgseende.
Nu ligger svaren på dina frågor i min blogg.
Tass/ Naken

Nea sa...

Naken: Förstår dig. Milde tid vad de kan ställa till med. Jaså tvåbeningar. har dåligt färgseende. De visste ja inte. Men de förklarar en hel del faktiskt.

Skall gå in och läsa svaren på din blogg.

Tass kompis.

 
template by suckmylolly.com