måndag 20 april 2009

Om aktivitetsbollar

Matte tror inte ja fattar hur de där aktivitetsbollarna funkar men hon har fel fel fel fel! Men de tänker ja inte tala om för henne så klart. :D

 

fattarinte
Va? Är alltså godiset INNE i bollen?

jaja

Du får förklara igen matte för jag förstår fortfarande inte… (hihi)

tittarbort
Ah äntligen tittar matte bort, då kan ja leka med min aktivitetsboll och käka så mycket godis ja vill.


Eftersom matte tror att ja inte fattar de här med bollen så fyller hon verkligen den till bredden med godis så att det skall vara jättelätt att få ut något och jag skall fatta hur det funkar.

6 kommentarer:

Sippo sa...

Va smart av dig att lura din människa. Det märks att du kommer att bli en klok kisse när du blir äldre. *tass*

Babsan sa...

Hihihi! Tur att människor är så lättlurade. Eller att vi katter är så mycket smartare. *high tass*

Gimli sa...

Såna saker orkar jag inte med.

BS:
Tack snälla Nea.
För kommentaren inne hos mig när min vän Aragon gått bort.

Nosgos & Tass på dig

Maya sa...

Tänk att dom är så lättlurade människorna...

Chinook och Cherokee sa...

Vi har också en sån boll, men vi tycker inte att den är skojsig.

Bloggsvar:
Nä, hon var så barmhärtig att hon valde att torka oss med handduken bara. Hon tyckte att det räckte att klippa klorna och duscha oss med VANILJSCHAMPOOOOOOO!!! =(

Tillökning! Nä nu jäää...!

Nea sa...

Sippo: Tack Sippo. De betyder mycket när en sådan vis katt som du spår min framtid! Tass & svanskram!

Babs: ja tur e de. Tänk om de vore lika smarta som vi katter. Förresten grattis till de kommande moderskapet.

Gimli: Nosgos och tröst till dig och dina tvåbeningar.

Maya: Ja i bland undrar man hur de kan gå på två ben *fnissar*

Cher & Chin: Bollen är inte så kul så klart, men godiset är ju toppen ju :)

Tass kompSAR!

 
template by suckmylolly.com