torsdag 16 april 2009

De ska va gött…

att sova… annars kan de kvitta. IMG_0925

9 kommentarer:

Sippo sa...

Det ser verkligen skönt ut det där. *kurrr*

Nea sa...

De var riktigt skönt också kan ja meddela. :)

Mimmi, Chicko, Tarzan Sessan sa...

Tack snälla för ytterligare omtanke, mjau. En ny kattbekantskap, *Fniss* KUL!
Alltid kul med nya kattvänner på nätet, tycker vi är "skojsigt"
Hoppas vi kan sända detta meddelande? Har liiiite problem med att skriva i gb på goggles gästböcker :(
Så vi hoppas detta kommer fram, mjau.
Tass/
Mimmi
Chicko
Tarzan
Sessan

mimmi, chicko, tarzan, sessan sa...

mjau igen på er
vi länkar till er så det blir lättare att tassa in här.
Tass igen.

Mimmi
Chicko
Tarzan
Sessan

Chinook och Cherokee sa...

Ser mysigt ut, det där!

bloggsvar:
Du satte verkligen "griller" i huvudet på mig, så nu är jag rufsigare än vanligt! hehehe
*kurr, kurr*
Att det var DU, hade jag inte kunnat tro... möjligtvis en liten hemlig beundrarinna! Kurr, va´spännande, tänkte jag då...

*Prrr!* Cherokee

Rufus, klosterkatt å pojkvän sa...

Å, vad du e vacker, min flika!!! Blir alldeles till mej i pälsen när ja ser dig... tänk om vi kunde ligga å gona oss i en solstråle tillsammans, du å ja - de vore väl gossigt?!?

Nospuss från din egen Rufus.

Wikki sa...

Men Nea, då har din matte i alla fall fattat rätt och använder inte det greppet annat än för "ditt eget bästa" du vet sån där regel som människor hittar på... fast ibland - även om det bara är ibland - så vet de ju bättre och menar väl!
NosPuss Wikki

Maya sa...

Ahh vad skönt du ser ut att ha det.

*gäsp*

Nea sa...

Mimmi & Co. Klicka i Anonym och skriv er signatur i slutet så blir det kanske lättare. :)

Chin & Cher: flåt vänner. Skall alltid komma i håg att tassa ner mina uppgifter i fortsättningen. Kanske får ja göra som Sippo och fixa ett konto på Aftonbladet.

Rufus: Min sötis. Ja, tänk om du och ja kunde få gosa på en gräsmatta tillsammans medan solen värmer våra pälsar.

Nospussar i massor!

Wikki: Okay.. men ja hade föredragit att du på de bestämdaste sa till matte att låta min nacke vara i fred! Å mina klor också för den delen!! Sen skulle ja vilja att de blev förbjudet att ge piller också!!!

Maya: De e ljuvligt att sova. Alltid och överallt :D

Tass vänner!

 
template by suckmylolly.com