måndag 17 november 2008

Stiltje

Det är lite stiltje på bloggen just nu. Känslan att blogga om stort och smått finns inte just nu. November är inte min månad och jag har viss oro i kroppen men jag tycker jag klarar det ganska bra än så länge.

Nea mår bra och växer så det knakar. Köpte godis med en medföljande boll till henne. De runda godisbitarna skulle man stoppa in i bollen så ska de trilla ut när hon leker med den. Hon gillar godiset även om det är jobbigt när de rullar runt. Men det där med bollen fattar hon inte än. Det är ju bara en boll som de typ miljoner andra hon har. Men jag ger mig inte, hon kommer nog att fatta det nån gång.
Livet är ok för oss båda.

Själv fyller jag snart år. Har inte en susning om vad jag önskar mig. Möjligtvis säsong 5, 7 och 8 av Frasier. Vill samla hela Frasier serien.

Annars längtar jag nu till advent. Vill sätta upp ljusstakar och gardiner nu. Men det kommer det me.

2 kommentarer:

Malin sa...

håller med om november.. men bara en månad som ska få en att längta till advent, första snöflingan, glögg, julskyltning och julen..=) längtar till mysigaste månaden, December.

Nea sa...

Instämmer. December är mysig. Det är bara en pina att gå i affärer då. Åt helsike för mycket folk :)

 
template by suckmylolly.com