lördag 22 november 2008

Lyx problem

Jag har länge velat ha en sån här

sony-ericsson-hbh-ds980-tn

Det är alltså en bluetooth med stereo lurar till min mobil. Tycke den är makalöst snygg, spegelblank yta med en dold display som bara syns när man använder den. Man kan styra musik och samtal med den. Men den kostar ju några hundralappar givetvis.

 

Visst jag klarar mig med de sladdar jag har. Men jag hatar det eviga trasslandet med sladdar för att inte tala om hur dessa förbaskade sladdar har en tendens att fastna i allt, speciellt på bussen. Ofta får jag ägna tid åt att knyta upp sladden som hamnat i en enda knut i väskan innan jag kan börja använda den.

 

Så skall man slå till eller skall  man inte? Är det värt pengarna för att få gå sladdlös?

 

Sen är det ju min födelsedag snart också.. skall jag kanske ge mig själv en födelsedags present...? Den ÄR ju så läcker!


Update: Saken avgjord, bluetoothen är beställd och betald! Den kommer troligtvis lagom till tisdag, på min födelsedag. Big Grin

1 kommentarer:

MissMagicGirl sa...

Det vill jag också ha!

 
template by suckmylolly.com