tisdag 15 december 2009

Inge kul!

Matte säger att de skall komma massor med otäckt vitt nu i kväll och natt. Jaja, de får väl gå an, men ja jamar bara de att ja vägrar att sätta min tass utan för porten! Glöm de! Ja gör de inte!

De gick nog inge bra med Gustavs antivittdans som han försökte uppfinna i våras. Eller så har han helt glömt att dansa den i helgen.hmm

Det som är värst är att min glädje blev kortlivad. Matte har lagat sugdraken igen. Den funkar nu. Tusan också. pissed


Suckjam. Ja tror ja skall gå och lägga mig på sängen en stund.

Tass!

5 kommentarer:

Anonymous sa...

Verkar vara vitt överallt hos alla missar vi tassar runt lite hos. *funderar* Kan det vara Tomtekatten som ligger bakom? Han vill kanske ha en vit jul så att det blir bra slädföre när han kommer med paket. Då hjälper det nog inte med en vanlig antivittdans, tyvärr.

Kurr från Findus, Isak och Rasmus.

Sippo sa...

Vi får jama åt Gustav att dansa lite mer. Angående sugdraken, du kan få bo hemma hos mig. Fast du får nog akta dig lite för Snuffe.

Mayas äventyr sa...

Nea, jag håller med dej. INTE ett endaste morrhår kommer över min tröskel så sant jag jamar. Det längsta jag går nu är mellan soffan, sängen, toan och matskålen...jag vägrar att titta ut, för det kommer bara en massa vitt

Katten Gustav sa...

Men oj då, antivittdansen...den har jag ju totalt glömt bort. Har bara tänkt på inkräktare och annat jobbigt. Vilken miss av mig! Och nu är det kanske försent att hejda eländet. Får försöka uppfinna en ännu kraftfullare variant...

Nea theCat sa...

Findus, Isak & Rasmus: Jo kan vara tomtekatten som ligger bakom de här tilltaget, slädföret är ju viktigt när han skall komma med min kattfontän till mig :).

Sippo: Matte lagade sugis! Dumma matte!

Maya: Precis! Inte ens tippen på ett morrhår visar sig utan för porten! De e till och med fasligt kallt på fönsterbrädet :(

Gustav: Hade du glömt antivitt? Jaha där var förklaringen. Ja e nog rädd för att de är lite försent. Men du kan kanske jobba på en genastvår dans :)

Tass!

 
template by suckmylolly.com