lördag 5 december 2009

Adventskattlender Lucka 6

Lucka 6. Take a walk on the wild side.

419xMJLoP1L._SL500_AA280_ Vanliga selar i all ära men en lyxkatt söker givetvis något mer. Här ovan har vi en snygg, bekväm och sportig sele med tillhörande koppel. Finns hos Amazon och kostar $19.99 (ca 136:-)

 

hawaian_harnessDenna snygga svartvita med matchande koppel finns hos  The Sophisticated Cat kostar $26.00 (ca 177:-) Mycket bra sele för frusna katter under regniga vintrar.

Undrar om inte stackars frusna Sippo skulle uppskatta denna värmande sele i sin Julkattstrumpa. Tror ja skall önska en sån åt honom.

8 kommentarer:

Dui och Deco sa...

De var snygga! och vi som bara är på altanen..hm. Tasskam

Sippo sa...

Öhm, ingen rosa bara. *stora ögon*

Nea theCat sa...

Dui & Deco: Visst är de snygga.

Sippo: Ja hade tänkt den svartvita till dig, inte den rosa givetvis. Den hade ja själv tänkt ha. :)

Tass

Annmi sa...

Söta...♥

Wikki Bloggkatten sa...

Matte suckar och säger att jag inte får plats längre i en sådan där sele... Jag har bara fått lite extra kraftig vinterpäls som kommer emellan??! ^^
Å Nea tack för att min banner får bo på din sida! *spinn spinn*
TassKram Wikki

gammelmatte Gittan sa...

Det var jättefina selar, men Conny har fått ärva Aragorns fina stickade tröja och den är säkert både varmare och bättre på Sippo. Utanpå så kan han ha sin vanliga sele som han är van vid!

Nea vännen, jag vet inte om flera har samma problem som jag, men när jag varit inne på din fina julhem-sida, så kommer jag inte ur den utan att gå ur internet! Kanske går det att fixa till?

Mayas äventyr sa...

Jamarns va fint du har fått det på bloggen *suckar avundsjukt* min människa städar bara ihuset

Nea theCat sa...

Annmi: Visst är de :D

Wikki: Men då fryser du säkert inte så mycket heller. Du kan ju uppgradera till fluff 10,9 på nolltid ju.

Ja skall lägg in din banner igen den försvann när ja bytte design.

Gammelmatte Gittan: Conny har ju så lite päls så han behöver en tjock tröja på sig också. Aragorns fina tröja passar honom perfekt.

Ja har bytt design igen på sidan så ja hoppas att de fungerar bättre nu.

Maya: Åh stackars dig. Städdille är inge kul för katter!

 
template by suckmylolly.com