onsdag 25 november 2009

Matte missförstod

Ja måste nog vara tydligare i mitt “Gosa med Mig” frikort. Matte trodde att pussar ingick i frikortet och de gör de INTE!!!

Hon har pussat på mig hela dagen!!!! De e klistrigt och ja gillar de inte! Ja brukar sätta upp mina tassar för hennes mun och hålla emot så hon inte kan pussas.

Annars har ja jamat om för matte vad ja önskar mig i julklapp. En vattenfontän. En sån som Gustav och fler bloggkatter har. Jag dricker helst vatten som rör på sig. Så ja hoppas matte ger mig en sån nu när ja gav henne en så perfekt födelsedagspresent.

Tass vänner!

4 kommentarer:

Sippo sa...

Visst kan det bli lite jobbigt när dom ska pussas hela tiden? Tänk på mig som måste skydda min status som kvarterets tuffing. *mutter*
Be matte att kolla efter en sån fontän som Gustav fick för en tid sedan. Den är lite bättre än den som jag har för närvarande. Tror jag i alla fall.

Dui och Deco sa...

Tänk hur de kan missuppfatta saker. Det räcker väl med en puss i påsk! Goset får man ju ta när man har gett bort det! Nosbuff

kattliv sa...

köp en sådan som vi har: cat mate,den är jättebra och går att diska i diskmaskin!

Annmi sa...

Mjauuu..Här ÄLSKAR vi Pûssar ♥..
Mjaa..Vattefontän är super :) Jam & Kram!!!

 
template by suckmylolly.com