lördag 28 november 2009

Fnyser!

Inte mycket till firade av kattens dag här inte. I stället for matte runt som ett jehu med sugdrakar och doftande rengöringsmedel. tdown

Nåja ja e inte den som e den heller. Ja tänkte att ja skulle hjälpa matte när hon höll på att stryka gardinerna. Ja tog tag i gardinerna med mina klor för att hjälpa till att släta ut dem. Men då fick ja bara bannor och hot om blomspruta. realsad

Inte nog med det heller! De där strykjärnet FRÄSTE åt mig trots ja inte gjort något. Flera gånger fräste och spottade den åt lilla mig.

Exif_JPEG_PICTURE
Varför i hela jamlunda fräste den åt mig matte? 

Nåja gardiner och ljusstakarna kom på plats trots att min hjälp inte var önskvärd. De är ju sista gången ja försöker hjälpa matte. Den saken är klar!

De blev ganska fint i köksfönstret får ja väl jama.

Exif_JPEG_PICTURE
Jo vi kan nog ha de så ett tag.

Som om detta inte är nog så visade sig att vi har SLUT på DENTABITS!!! Detta har nog varit en av årets värsta dagar!

7 kommentarer:

Sippo sa...

Din stackare. Vi katter får ju jämt ovett när vi försöker hjälpa till. Men att strykjärnet fräste åt dig, det var det värsta jag hört! Hoppas att matte snart skaffar nya Dentabits åt dig i alla fall.
*nospuss*
Förresten, du ser jättesnygg ut på bilden. *morrhårsvift*

Annmi sa...

Mjnee..Stackare & du som bara ville vara snäll,lilla du...
Fast Strykis är Dum som Fräser!!! :(
Men...Såå fiint det blev hos Er ♥ Jam & Kram från Oss!!!

kattliv sa...

ja fönstret blev jättefint!
synd att du inte fick hjälpa till.
va?!slut på dentabits?? då får de be matte SPRINGA ner och köpa.
/tass från pip o murre

Dui och Deco sa...

Otack är kattens lön, tänk om de kunde uppskatta när man försöker vara hjälpsam..Fint blev det i alla fall! Måste jama att det var illa att Dentabitsen var slut, på kattens dag och allting.Tasskram

Mayas äventyr sa...

Åh så fint du har fått det! *suckar avundsjukt* Men akta dej för Strykjärnet - det kan brännas!
Jag tycker att din människa var lite otacksam när du försökte hjälpa till

Katten Gustav sa...

Men hur kunde dom missa att fira dig?? Du får kräva en dubbel dos Dentabits nästa helg i stället!
När jag tittade på din bild såg jag att din lampa ser nästan exakt ut som den som jag har i matrummet. Så jag skulle känna mig hemma hos dig. Särskilt om du bjuder på Dentabits!

Nea theCat sa...

Sippo: Visst är det orättvist. Ja matte har köpt hem Dentabits nu och ja ha fått många :)

Tack för kattlimangen. Rodnar så hela nosen blir röd.

Annmi: Strykis är jäääättedum! *Fnyser*

Kattliv: Visst hade jag varit världens bästa hjälpreda!

Dui & Deco: Jo, det verkar vara så. Sniff. De blev ganska fint när matte var klar.

Maya: Tack! Tro mig ja kommer aldrig att gå nära strykis mer!!

Gustav: Ja firar ju alltid mattes dag! Matte bad mig hälsa att hon köpt lampan på IKEA för en himla massa år sen.

Klart ja bjuder mina gäster på Dentabits! Så du är så välkommen så.

Tass!

 
template by suckmylolly.com