tisdag 12 maj 2009

Welcome till Bloggerbyn!

Två nya katter har flyttat till Blogger. Det är allas GOSbröderna och mamma Babs. Ett stort välkomstmiaou till er!

Tänkte passa på att tipsa om ett litet program som heter “Live writer” och finns att hämta här: http://download.live.com/writer, det är ett program som man lätt kan skriva inlägg med, utan att behöva logga in på Blogger. Ja använder det alltid. Väldigt lätt att lägga in bilder och youtube filmer m.m med de programmet.

Jama till om ja kan hjälpa till med något!

Tass!

7 kommentarer:

Sippo sa...

Det är det programmet husse och jag använder. Det fungerar jättebra. Eh, oftast i alla fall. Fast jag skulle vilja ha lite flera variationer på layouten. Nåjam. Jamas senare.

Maya sa...

Det är så mycket finneser, min sekreterare är inte så hemma på allt sånt där och så säjer hon att hon inte har tid och lära sej. Tid? det finns hur mycket som helst tycker jag, men hon har ju ett sånt där jobb som hon åker till och DET tar en massa tid!

Nea sa...

Sippo: Ja, writer är kanon!

Vilken layout menar du Sippo? På själva bloggen eller i Writer?

Maya: Tvåbeningar och tid kan vara lite känsligt i bland. Tycker de borde göra som vi ibland och bara slänga sig ner och njuta av att bara vara.

Libra på blogspot sa...

Tack söta Nea! Känner mig så välkomnad hit till mitt nya blogghem. Ska kolla in det där programmet.
Tass!

Sippo sa...

Jag menar på bloggen. Jag vill ha en sån där blogglista och annat på båda sidorna.

Libra på blogspot sa...

Min korkade mamma/sekreterare upptäckte att vi redan hade det där programmet på datorn. Testade att använda det och skriva ett inlägg oinloggad. Gick jättebra, som fina fisken. Mmmmm....fisk...hungrig. Måste tassa iväg och inspektera matskålen nu.
Suss gott Nea!

Nea sa...

Sippo & Babs: Toppen att ni fått ordning på era bloggar.

Tass!

 
template by suckmylolly.com