söndag 17 maj 2009

Natti natti

IMG_1399_1

Natti natti alla vänner!

4 kommentarer:

Sippo sa...

Natti, nattis. Sov så sött lilla gosnosen. *svanskram*

Mayas äventyr sa...

Nattis, själv har jag nattjobb = flyttjobb. Jag har flyttat. Trivdes inte i nya huset när Aftonbladet gjorde om sin blogg - därför flyttade jag. Men egentligen trivs jag inte här heller och min sekreterare har inte tid att flytta helt och hållet så jag bor lite tassligt för tillfället. Får flytta lite i taget. Här är min nya adress http://mina-egna-ord.blogspot.com/

Nea sa...

Sippo: Tack söta S. :)

Maya: Har du äntligen kommit hit! Så glad jag blir. Svansdans!!!

Men de var ju MIN adress du skrev ju ... ju hehe. Förstår du har mycket att tänka på med alla flyttlådor :D-

Nos pussar!!

Anders sa...

Vilken söt katt, påminner om våra två som vi har. :)

 
template by suckmylolly.com