onsdag 27 augusti 2008

Nea här..

Ja har snott tangentbordet igen. Matte har en himla massa att skriva hon, men nu e det min tur igen. Ja vill berätta om något hemskt ja vatt utsatt för.

Det är så att ja hälsar på hos min mattes föräldrar i bland. Det är jättekul, massor att klättra på och i bland går ja och matte ut och går i skogen. Trivs bra där, är riktigt bil-van nu också. Men det är så att de har en katt där. En stor farlig mördarkatt som heter Linus. Han är jääääääätte stor. Kolla bara. Fatta vad stor han e.
Linus_328x335
Matte sa att han ser ut som han skulle kunna vara min pappa, men det e han inte för man har knipsat bollarna på honom. Låter lite kul, undrar om man får leka med de där bollarna nån da?

Vad tycker ni? Är vi inte lite lika?
liten_nea
Ja och Linus har tittat på varandra genom fönstrena  några gånger och en gång så hälsade vi på varandra genom en nätdörr. Det var då det hemska hände. Ja trodde allt var frid och fröjd ja, men så börjar han väsa och sa en hel massa hemskheter till mig. Han svor som bara den, sa att han skulle slita pälsen av mig och bita i hjäl mig om han fick chansen. Så matte och ja e jätterädda för att han skall råka komma in när vi är där. Han vill mörda mig, trots ja inte gjort något alls.

Förresten skall ja inte knipsa några bollar, för ja har inga. Tongue Men ja ska få ärr på magen sen när jag fyller 1 år.

Nä nu skall jag leka lite.

Over and mouse
Nea

0 kommentarer:

 
template by suckmylolly.com