fredag 12 december 2008

Reset, återställning och nytt SIM

Har ägnat dagen åt att felsöka mobilen. I går kunde jag Wappa och upptäckte t.om hur jag kan använda MSN via mobilen. I dag fick jag bara felmeddelande när jag försökte koppla upp mobilen. Nya WAP och MMS inställningar gick inte heller att ladda ner.

 

Efter att ha suttit i timmar i kö och mobil support och ha återställt mobilens inre till nyköpt skick och slugiltligen uppdaterade den via SE uppdateringstjänst blev vi kloka på felet - SIM kortet funkar inte som det skall. Det upptäckte jag först efter diverse supportsamtalsköer, när jag provade att byta med mammas SIM-kort och allt fungerade i min mobil men inte i hennes med mitt SIM.

 

Så nytt SIM kommer på posten och jag är trött i huvudet.

1 kommentarer:

Naken sa...

Förstår att du gillar din sötnos till kisse. hade jag inte haft tjej hade jag lagt in en stöt. Nude har en egen låda så jag tror hans problem hänger ihop med hans ålder. Matte har nån plan mellan honom och nån tjej hon har tutat ihop honom med så lösningen på problemet kommer nog efter det tror jag. Jag har själv varit med om det som brukar hända med oss hankatter vid den där åldern så jag vet vad jag pratar om.

Tass/ Naken

 
template by suckmylolly.com