tisdag 30 december 2008

Klockan klämtar för matte...

så säger hon i allafall. Hon skall gå ner i vikt nästa år säger hon. Äta mindre, dricka vatten och börja röra på sig.

 

Själv har ja inga sådana problem. Ja är alldeles lagom ja. Fast matte säger att det kan snabbt komma att ändras den dagen jag får ärr på magen. Tydligen kan fina kattflickor med ärr på magen plötsligt börja gå upp i vikt enligt matte. Blir lite orolig när hon säger så. Worried 


I allafall skall matte ha lite fest hemma i kväll, något fett och onyttigt blir det kanske. Själv har jag lite exlusivare smak när det skall vara fest. Då duger endast lyxmat i form av Sheba Delikatess. Svindyrt säger matte men jag är ju en speciell katt. Batting Eyelashes 

 

Så i morgon smäller det, året sista dag. Tydligen är det brukligt att man mitt i natten sätter fyr på en massa saker som far upp i luften och exploderar med ett smäll och vackra färger. Matte har sagt att det blir ett fasligt oväsende men de e inget farligt. Jaja, vi får väl se hur det blir. I värsta fall får jag gömma mig under sängen helt enkelt.

0 kommentarer:

 
template by suckmylolly.com