onsdag 22 juli 2009

Livet…

Sippo säger att livet måste gå vidare och ja tror han har rätt. Försöker låta vardagen ta över igen. Rufus kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

I går ägnade jag mesta del av dagen att försöka jaga i fatt en fluga. Världens mest retsamma fluga kan ja meddela. Den satte sig mest i taket och ja blev så frustrerad och gnällde över att ja inte nådde upp till den. Fick jama till matte flera gånger att hon skulle lyfta upp mig så ja kom närmare och ja kunde tillslut ge den en lusing. Men den bara flyttade sig till en ny plats.

fly_ani
Ja var jätteduktig, for över hela lägenheten i min jakt. Gav mig inte trots att det var en tidsödande jakt. Till slut släckte matte ljuset och gick och la sig. Det blev lite svårare att jaga i mörker men ja gjorde så gott ja kunde.

3 kommentarer:

Sippo sa...

Själv har jag haft fullt upp med att jaga fjärilar. Dumma flygfän...

Nea theCat sa...

Instämmer! Dumma flygfän :)

Tre katter sa...

Den där flugan var inte dum!!! Men sjukt snabb var han och omöjlig att fånga!! :)

Nosbuff
//Tre katter

 
template by suckmylolly.com