måndag 20 juli 2009

Gråter

Matte sitter här och har tårarna strömmandes nedanför kinderna och klappar på mig. Ja är mest… tom… de känns så konstigt i magen.

Min pälskling, min sötis, min Rufus – borta? Ja vill höra hans glada jam igen! Höra honom kalla mig för pälskling igen. Det här är inte rättvist. Skaparkatten eller vem som än styr över sånt här har tagit FEL!!! Hur kunde han ta både Aragon och Rufus på så kort tid?

Jag gråter. Gråter för Rufus Matte, Gammelmatte och Imma. Ja vet att Rufus ville träffa Gammelhusse i regnbågslandet men ja trodde ju aldrig han skulle ha så bråttom.

Sov gott min pälskade sötis! Glöm inte att hälsa på hemma hos din matte och gammelmatte, de vill höra så du har de bra där borta i regnbågslandet.

rufus

*gråter*gråter*gråter*gråter*gråter*

5 kommentarer:

Wikki sa...

Jag tröstkramar dej Nea med alla tassar och mina morrhår är också alldeles våta av tårar. Stackars Imma och hennes mattar, det är ofattbart. Rufus som var så levande! *sorgspinn sorgspinn'
NosPussar varsamt - din vän Wikki

Anonymous sa...

Ett Trasslaslick till dig också...
Min lille kattvalp som jag adopterade tyckte om när jag slickade honom i öronen...
(Tyvärr blev han nog rävsupé...*snyft*)

Nea theCat sa...

Wikki: Tack. Kramar tillbaka. Han var ju bara ett år. Precis som ja e. :( Saknar honom så mycket!

Sorgspinner och gråter!

Anonym: De e aldrig fel att bli slickad av en kompis..

Vet inte vad "rävsupé" e för något.. men de låter inge bra...

Tass!

Sippo sa...

Lilla söta Nea. *nosbuffar* Det är så svårt att komma på vad man ska säga, men du jamade verkligen rätt. Förstår att du lider extra mycket eftersom Rufus var din pälskling. Jag kan inte heller förstå varför Skaparkatten var tvungen att kalla hem Rufus och Aragorn så snabbt. Rufus kunde gott fått stanna kvar en stund till. Han var ju bara en liten kisse ju!!! *gråter*

Nea theCat sa...

Sippo: Tack. Visst e de hemskt!

*gråter*

 
template by suckmylolly.com