torsdag 9 juli 2009

Allt e bra

Ja vet inte varför ja inte har haft något att skriva den sista tiden. Allt är bra, ja mår jättebra och såret läker fint! Har börjat äta mat för kastrerade katter så ja inte skall gå upp i vikt. Ganska gott är det.

Vi är nog bara lite ur tass både matte och ja. Först var det ju så flätvarmt att man inte stod ut nästan så de var inte konstigt att man var slut i morrhåren då. Men nu är det svalare väder.

Nästa vecka är det någon stor marknad som matte skall gå på men ja får inte följa med. Inget för katter sa hon och i nästa ögonblick lovade hon att hon skulle köpa något fint åt mig där. Men DÅ är de ju något för katter. Blir inte klok på hur den tvåbeningen tänker ibland.

Jaja i helgen är det fest hos min pälskling Rufus. De blir kul! Får inte glömma att fråga vad han önskar sig.

Ha de bra alla vänner. Ses alla!

4 kommentarer:

Sippo sa...

Skönt att höra dina jam igen. Bra att såret läker som det ska. Jag tror inte vi katter ska vara på marknader. Husse säger att det är så trångt att det knappt går att andas. Tänk så ofta vi skulle bli trampade på svansen!

Nea theCat sa...

Det har ja inte tänkt på. Bäst ja stannar hemma då.

Matte sa att det alltid brukar vara massor med skällisar på marknaden. Hon förstår inte varför folk tar med sina skällisar de ser bara ben och blir trängda hela tiden. Sen brukar de vara jättevarmt också och skällisarna har tungorna som slipsar.

Tror ja skall ligga hemma och se på myllret genom fönstret. Tass Sippo.

Chinook ♥ Cherokee sa...

Bloggelilogg-svar:

Nea- Förstår du moster Gullros?! *gapar förvånat!*
Du får oss att rodna ända ut i morrhårsspetsarna!

NosGos!

Libra på blogspot sa...

Vad är det du jamar? Får man specialmat efter kattereringen?
Jag gillar ju maten jag får nu. Börjar mer och mer fundera på om jag verkligen ska tillåta någon katterering av min vackra kropp.
Fast det gick ju så bra för dig Nea. Så kanske ändå. Vill ju inte vara dum mot mamma heller, nu när vi är vänner igen.

 
template by suckmylolly.com